‘Ctrl Alt Delete’ heeft een Biblion-recensie.

Het is elke keer weer nagelbijtend spannend. Tot nu toe duurde het altijd een paar weken voor het gebeurde, maar dit keer was daar die enorme verrassing… Voor wie het niet weet, die recensie bepaalt voor een groot deel het aantal boeken dat de bibliotheek inkoopt en het is de recensie die bijvoorbeeld Bol plaatst bij een boek. Een heel belangrijke recensie dus. Zeker voor een boek als het mijne, met een moeilijk onderwerp en in een moeilijk genre.
Ik wilde iets nakijken op Bol.com en kwam zo terecht bij Ctrl Alt Delete.
Het viel me op dat er een recensie stond die er eerder nog niets was. Ik was blij verrast omdat het zo positief was. En toen ineens viel het kwartje: Op die plek staan Biblion-recensies. Ik kon het niet geloven. Niet alleen omdat het boek pas net uit is, maar ook omdat dit dé recensie der recensies is. Mooie woorden, lovende woorden, de mooiste die ik ooit gehad heb.
Ik vroeg het op facebook. Zo van: ‘Zou dit al de biblion-recensie zijn?’ Ik kreeg meteen appjes van verschillende mensen die het opgezocht hadden in de app van boekensalon. Screenshot, gekopieërde teksten, EN HET WAS ECHT DE RECENSIE WAAR IEDERE AUTEUR MET ANGST EN BEVEN NAAR UITKIJKT. Normaal heb ik tijd om zenuwachtig te worden. Elke keer te vragen ‘Is hij er al?’ en nu was hij er bijna tegelijk met het boek. De mooiste recensie die je je kunt voorstellen. Ben je benieuwd geworden?  Bekijk hem dan hieronder:

35266260_1278634482270592_7511344467182354432_n
Heb ik het overdreven? Nee toch! Mooi. Dan kun je nu snel naar de winkel rennen om Ctrl Alt Delete te kopen zodat je zelf kunt oordelen!!!!